HAHAHAHAH ;pPppPp

haha ja idag fick jag ju den roligaste frågan på länge.. av min syster
"alltså varför blir man alltid konstig när du har kommit hem linda?" HAHA dog lite.
iallafall jag har sitter med braiga hårinpackningen och glor runt som ett fån i handduk..
ehm jag har varit uppe på bygget och sjungit lite heheheee alltid kul (om det går bra)
ah sen förövrigt var maten god ni som undrade.
jag har också skrivit klart min biologiuppgift, fasen vad duktig jag e!!
sitter och snackar lite med taube på msn nu.
onsdag ska bli guldvärd<3
sitter och smaskar godis och ska snart ta en glassbåt för jag vill hare hehehe så tar man ingen ;ppPppPpP
skoja, det där e fan beroende framkallande att hålla på sådär,
dock e inte jag med i ngn p-gubbegrupp som finns på fejjan men man vet ju aldrig.
HAHA fan vad jag tjatar men jag e på bra humöris.
sitter också och sjunger på jävla adam lambert (lamm HAHAHAH) what do you want from me.
SÅ JÄVLA JOBBIGT FÖR FÅR DEN ALDRIG UR HUVVET!!
och btw har ni sett hans själva omslag på skivan te den låten eller?
HAN SER UT SOM EN TJEJ. såg det i bussen och dog lite igen.
bara för det ska jag visa er hur han ser ut på den bilden (asså som en tjej)



HAHA HÄR HAR NI DEN!!! ASSÅ WZUP WITH THE HAIR?!?+!?!??!?!?!
HAHA AND THE MAKE UP? okej ska ge mig nu men bilden e så rolig<3
han liknar lite chris crocker om man tänker lite!
FAST chris crocker e min och taubes baby HAHAH



chris crocker<3 (sök på honom på youtube och sedan
lägg till bitch bell, promise du kommer inte bli besviken.

Kommentarer
Postat av: helen

Haha, kanske ligger någonting i de ;) om du fattar vad jag menar, men den meningen jag sa till dig! hahahahahaha :D

2010-05-10 @ 20:42:59
URL: http://helenspjuth.blogg.se/
Postat av: linda

HAHAHA ;)

2010-05-11 @ 16:34:24
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHA CHRIS<33

Onsdag lär bli bra :D

2010-05-11 @ 20:46:01
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0