härliga måndag

mysig dag! vint väder, ungefär 20 grader där! matteprov imorgon som jag är orolig för,
tog med mig matteboken hem men jag orkar inte titta så det var det inte värt..
jag och helen åkte iväg till mariestad, köpte jordgubbar,hallon och varsinn dricka.
åkte iväg och ställde bilen vid hamnen och drog cabben så vi satt utan tak mot solen
så jäkla gött var det! och mysigt framför allt. blev mycket skratt heheee
som sagt världens bästa syster!
nu sitter jag här och ska skölja ur min hårinpackning sen strax gosa ner mig i
sängen efter mitt hår har blivit fönat, kanske tar något och äta också.
och just det: sista dagen i maj månad nu då! nu börjar juni.. nu börjar det roliga! :D




as goda hallon, as goda jordgubbar, as god cocacola, as najs väder
AS NAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0