HEHEHHE

tja, känner att jag typ har "bloggtorka" (låter lol) och
inte vet ett piss vad jag ska skriva om,
eller ja det kanske är så att jag inte har något att skriva om! hehe
skoldag=tråkigt. försökte öva lite idag men gick inte så jätte braaaaaoo
men det får vi försöka fixa.
fick damp,  skulle in på toan och utföra lite behov så var det två spindlar därinne :( !!
sprang ut och ropa på mamma att hon skulle komma in och döda dom men
nej nej jag fick inget medlidande och hon sa att jag skulle döda dom själv.
jag klarar inte av det för jag blir så äcklad.
började klia på hela min kropp :s usch alltså så jag sket i dom sen nu är dom borta!
HAHA så ja spindlarna finns i badrummet också,
tänk att det finns en fet här inne i mitt rum också!!
läskigt hehehehee ah iallafall ska skölja ur min
hårinpackning där inne snart, jaja i survive!
eh fan va tråkig jag e nuförtiden måste komma på ngt att skriva om.
JA jag vill ha värme och sol nu faktiskt!
så jag kan börja använda mina sommarskor sen vill jag kunna lägga mig ute
och sola för jag har inte gjort det EN ENDA gång! inte okej
måste vi ändra på dirr när solen kommer fram.. lyssnar på hinder nu btw så jävla bra
herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0