heleno osånt

orka att ingenting kommer bli som det brukade vara. ÅH vad det ska bli skönt att börja ny skola
JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD INFÖR DET.
sen bara måste jag säga att jag älskar three days grace
fan finns det något bättre band elr?! sjukt ju
(eller ja förutom nickelback då ofc mina små pluttisar<3)
MEN FAN VAD BRA DOM ÄR! det är knäppt, har lyssnat på
vissa av deras låtar enda sen ja femman?
och än har jag inte tröttnat på dom det kallar jag BRA.
sen måste jag bara säga hur mycket jag älskar min syster,
jag har tänkt flera gånger hur det skulle vara om hon inte hade funnits eller om hon dog,
allvarligt hade hon dött hade jag fan med dött.
MEN DET SKA ALDRIG SKE. fan vad jag älskar henne!
det finns ingen annan bättre syster  (syskon i överhuvudtaget) som är bättre än henne,
hon är så jävla bäst.
bara för hon inte är här just nu och jobbar kväll känns det cp, vet inte varför men
hon får mig jämt på sånt jävla bra humör,
fan vad braaaaaa hon är kan fan inte sluta säga det sjuukt ju.
min bästa ängel kan jag säga. om jag flyttar hur fan ska det gå?!
eh det löser sig! hon är ju bäst som sagt ju jaaa!
räcker med att vi sätter oss och spelar yatzy så blir vi cp efter det, jag lovar HAHA så jävla kul.
sen alltid när vi ska åka någonstans så hamnar vi alltid bland massa gamlingar?!?!?!
så blir vi typ knäppa inne på hotellrummen HAHA ååh allting så jävla klockrent.




Kommentarer
Postat av: helen

Åh gumman tack så mycket! Jag började typ att gråta nu så rörd blev jag! Du vet även hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig! Och att jag alltid har kul med dig världens bästa <3

2010-05-26 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0