helg


såg ut såhär idag..

okej, skoldagen var helt ok. inga farliga fredagar här inte, blev bara sur och
paff när jag fick reda på att jag inte klarade svenskaprovet?!?!?!?
ni vet det som jag var så säker på?! haha jag kände mig asså dålig.
jag hade 2,5 poäng ifrån g. sur jag blir, jag kommer inte kunna höja mig så jag
kommer få g i svenska?!?! KUL JAG HAR HAFT VG. poängen e as viktiga nu för mig.
men också så har vi ju en älg till lärare så att ja :)
iallafall förövrigt så ska jag fixa iordning lite här sen antaligen dra ut till taube
där vi nog ska grilla vid otterberget (?) korv kanske oså? ska försöka få med massa folk
så vill ni hänga med, HÄNG PÅ VET JAG! inte ska man sitta hemma och dega.
vädret är väl mellan men i don't care. vi ska grilla punkt slut.
annars äre as bra för det e helg! och nästa vecka går vi bara mån och tis, ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0