im losing it, with every move i die

hellu! som sagt, jag hann inte skriva något igår för när jag kom hem
fick jag reda på att om en timme skulle vi dra till wille och grilla med jocke och niklas.
så bytte om lite snabbt sen åkte vi till wille då och grillade, var jätte gott!
sen kom det lite mer folk och sen gick vi in för det blev regn.
satt och spelade kort eller ja jag tittade på, sen titta lite tv osv :)
som sagt en väldigt trevlig valborg men väldigt lugn!
nu har precis jag och min familj fikat, haha bakade en kladdkaka!
dock ville det inte gå som det ville för att först hade vi ingen kakao.. fick testa oboy,
sen tog jag upp mjölet var det ett stort hål längst ner så det bara forsa ur mjöl
så jag fick ta den i en liten plastpåse typ såna där fryspåsar eller vad man ska säga haha!
och så tänkte jag "happ, denna kaka kommer smaka skit och det kmr bli pannkaka av allt)
men den blev faktiskt as god! haha så nu har jag ont i magen..
nu ska jag klä på mig lite mer och plocka pinnar ute på gården och sedan gå ut och gå
med quai haha! vi hörs väll maby baby senare! byeee



haha lite bilder sen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0