lördag

så nu är jag hemma från en eftermiddag i stan med helen!
gick in på expert och tog foto för jag skulle ha till moppekörkort och helen bilkörkort.
efter det åkte vi runt lite sen stannade vi vid hamnen och tog cocacola och glass.
snackade ett tag sen åkte vi runt lite sen drog vi hemmåt, precis när vi skulle hem
kom typ hela paraden? eller vad det heter, sjukt jobbigt så fick stå och vänta ett bra tag.
men vi ska väll antaligen tillbaka till mariestad senare ikväll.. tror jag.
nu ska jag ta det lugnt, ska käka god mat morfar är här! =)
sen antagligen fixa sig lite då om vi ska åka nurå!
denna dag har gått väldigt fort, klockan är ju redan halv sex typ :o
haha bara för jag vakna så sent i think..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0