lördag

gokväll. haha blev inte så mycket att jag städade mina lådor hehe..
la mig i sängen med helen och tittade tv och slutade med att vi båda somnade,
mamma väckte oss och så var det mat. att jag var trött eller! haha
iallafall nu chillar jag och ska lyfta på röven och hämta mig ett glas cocacola ;)
ikväll blir det väll bara tv och ta det lugnt. söndag imorgon men det gör inget.
vi går ju bara måndag och tisdag nästan vecka! fast dock har vi fysiknationellt med labb
som man ska göra själv som jag är jätte nervös över! :( men jaja får gå som det går.
får se vad som händer på dom här lediga dagarna osv, hoppas på något kul!


nu vill jag utomlands! kan inte tro att man är inne i maj.. känns som typ mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0