måndag ..

tja, jag har ingenting direkt att skriva om idag och jag orkar inte heller.
har övat inför två prov som jag inte fattar något av och det gör jag inte än heller..
kemiprov och soprov, känner att jag har lust att spy på prov nu för det är så jäkla mycket :o
får öva mer genom veckans gång och hoppas att något trycks in i huvudet.
imorgon stör jag mig för min sånglektion går bort IGEN. alltså tredje gången i rad,
tänker inte vara med och uppträda på laxdagarna kan jag säga no way.
iallafall annars har skoldagen varit normal som det brukar vara, inga konstigheter.
idag tar jag en vilodag från att duscha och min hårinpackning måste jag köpa en ny för den
är typ slut och det är INTE okej!! för den är skit bra och håret blir mycket fräschare.
denna dag känns tung, har gäspat typ 5000000 gånger idag känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0