måndag, skit glá

nu är jag hemma! härligt och imorgon är det skola igen sen lediga, mycket mycket härligt.
iallafall dagen har varit helt okej, fick ju reda på det där svenskaprovet som jag fick kompletera-
stavas det så? och då ökade jag med hela 8,5 poäng så fick ett rätt så bra G då. haha
vädligt enkelt att glömma saker och ting, så det kändes skönt.
imorgon har vi nationellt fysiklabb och jag är skit nervös :( jag kan inte alls det!
är sketa nervös att allting kommer gå helt fail och speciellt att man ska vara själv gör ju ej
saken bättre.. jaja bara att bita ihop och få det avklarat!
nu håller helen och mamma på med grillning ute som vi ska käka snart, riktigt gött!
pappa kommer strax hem med :) efter vi har käkat ska jag käka lite godis och samanställa
min biologiuppdift. men annars så ser jag fram emot ledigheten! vi hörs



ehm jag vet typ inte riktigt vad jag ska lägga upp för bilden för har inga nya typ.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0