mberg osv

idag åkte jag och mamma till marieberg! tänkte nästan lägga in en toning men
sket i det för jag gillar mitt hår som det är nu och vi gick in på något stort ställe på en frisörsalong
och köpte en jävla dyr hårinpackning för håret och sedan ett bra spray när man fönar håret,
det blir fina fisken det! ;)
som sagt jag plattar ju aldrig mitt hår och det sliter ju som fan..
hittade faktiskt rätt så mycket! var verkligen min shopping dag idag haha.
som sagt var tänkte visa er här vad jag hittade.
annars så var det väldigt mysigt att vara ute med mamma idag och
sedan när jag kom hem fick jag och helen reda på en hejjävlarimej sak!
HAHA FAN VA G SÄGER JAG BARA! grymt najs alltså.
snart ska vi börja göra maten, taco står på menyn.
måste skriva en svenskasak också men det fixar jag senare.
imorgon börjar skolan igen MEN vi är inne i maj och nu äre fan inte länge kvar.
förövrigt har jag haft en bra helg hoppas ni också haft det.



svarta klänningen- bik bok
lila klänningen- indiska
blommiga klänningen- ruth med r (eller ngt sånt haha)



linne- gina tricot
jeans shorts- bik bok
string- h&m



skor- scorett


till vänster är sprayet som värmeskyddar och den blåa asken är
hårinpackningen. gör även att det bruna håret man har blir lite ljusare.
riktigt riktigt najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0