morsdag! mamitowe<3

tja på er! morsdag idag ju, grattis till mamsi! jag och helen åkte in och köpte en
blombukett, trisslott sen massa gott fika! hon fick också han mobergs grillbok,
ni kanske inte vet vem han e.. skådis ialf men han har matpogram också hahah
iallafall igår var det väll trevligt! =) åkte ju till mstad runt halv nio tiden..
hehehe mycket folk alltså, träffade endel men inte alla jag ville träffa men jaja.
kom hem vid typ fyra någon gång och det var ljust ute hahah
jag och helen sov på bygget, somnade typ vid fem eller något AS övertrötta HAHA
fan vad vi garva utan anledning, älskar den känslan :)
nu blir det snart mat sen ska jag nog fräscha upp mig med en dusch osv
sen imorgon börjar en ny skolvecka men jag skulle inte kunna bry mig mindre ;)
halllåå eller denna vecka kommer bli för det mesta chill,
vi har bara ett prov kvar och det är matte på tis sen har vi inge mer.
sen nästa vecka som kommer är det ju avslutningsveckan så det blir ju
liseberg,sista natten med gänget,skolavslutning,pooldagen och allt sånt.
fy fan vad härligt med sommarlov så jäklaa skönt, denna sommar är jag taggad som fasen




världens bästa mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0