no time for goodbye

okej idag har jag haft en lång dag i skolan! inte så roligt men dagen gick fort!
hade nationellt prov i fysik enda till elva och det gick icke bra hahaha men japp som sagt fysik
är inte min starkaste sida om man säger så.. men ja blev ju klar tidigare så jag och amanda
gick ner och köpte lite gott. sedan har vi bara tagit det rätt så lugnt haft lite lekitoner.
jag och linn var ute och målade i solen på elevensval! riktigt trevligt, snackade om allt möjligt osv.
dagens klockrenaste:
linda: haha, den där killen är riktigt smart och fattar vad leken går ut på!
amanda: va? *fattar ingenting*
linda: ja men han som är där med glasögon och ljusthår!
amanda: är det en kille? trodde det va en tjej!
amanda och linda tittar på varandra: HAHAHAHHA
alltså fy fan vad roligt det var.. haha shit pommes.
aja idag har jag faktiskt varit ute och sprungit/gått! känner mig duktig! motion behöver jag
jobba på nu med för att palla med 5,2 km som är snart.. buhu  jaja nu har jag precis
tagit en härlig dusch och ska snart tillbaka i duschen för att ta ur min hårinpackning.
min dag har varit bra tycker jag! :)


Don't put your life in someone's hands
They're bound to steal it away


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahahaha.. så jävla kul! men jad trodde verkligen att det var en tjej :O

2010-05-05 @ 19:39:30
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: linda

hahaha som fan! :D jo det va lite blandning där ;)!

2010-05-06 @ 16:02:59
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0