onsdag

tja! nu har jag varit hemma ett tag, inte så jätte länge faktiskt.
haha som vanligt jag tror ni kan gissa vad min dag har gått ut på.
u know school,läxor,duscha,käka osv. jag är även med i skolavslutningskören haha!
tänkte testa på någonting nytt, har aldrig varit med i den och varför inte liksom jag älskar
ju att sjunga?! haha tänkte att det inte alls skulle komma många,
men det kom ju väldigt många tkr jag, skit kul ju! :D hahaa
iallafall så vi ska uppträda på skolavslutningen nu i juni, kommer ju igång väldigt sent så
det blir ju att öva riktigt mycket.
har med mig alla låtar som vi ska uppträda så jag ska öva på dom nu tänkte jag för
känner typ inte igen en enda en utan att överdriva!? jaja ska nog gå bra.
sitter här med inpackning och ska snart skölja ur, tänkte skita i att duscha idag men alltså
jag måste duscha, jag vill det hehe. vi hörs



bilden längst upp är precis tagen, med sånghäftet (hahaha)
sen andra bilden är inte nytagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0