SÅ HÄÄÄRLIGT


(jag var as rädd när jag skulle åka med helen!!.... haha skämta lol)


så! nu har jag fått med det mesta från idag på bloggen tror jag allt haha!
käkade grillat ute i det varma vädret med mammi och helen, så jäkla härlig.
sen åkte jag och helen in så köpte vi jordgubbar och engeridrycker och satte
oss vid tornerspelen (stavning) och käkade och skrattade, snackade och massa,
haha skit mysigt och kul, det roligaste var ju lätt när vi åkte hem asså! HAHA
nu har jag precis rakat benen och duschat, ville egentligen inte duscha idag men
usch från idag när man har varit så varm och äcklig känner man sig flötig..
var tvungen att duscha! imorgon har vi eng. prov och inlämning på boken,
eh får se hure går! hahaha nej men hoppas det går bra.
shit va mycket bilder jag ha lagt upp idag! ;)
nu ska jag dricka cocacola bye bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0