söndag nu :S

mysigt och trevligt igår, åkte in med mopparna för att grilla med ronja och
linn i mullekojan: lyckat HAHA! gick ju inte så bra,
min korv blev bränd på ena sidan och rå på andra.
vi hade slut på tändvätska så att ja, det var lite svårt att få eld på saker och ting.
men vi kom hem vid halv tolv, johannorna,linn och jag sjöng singstar ett litet tag
men det var inte så roligt hahaha :o så vi sket i det och snacka massa istället.
idag sov vi till klockan lite efter elva,
jag kan bara säga: JAG HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA DRÖM INATT!<33
jag drömde att jag träffade adam gontier
(från three days grace ni som är sega) och jag värsta krama
honom och jag bara typ sa att han och sen hans band skulle
komma till sverige sen frågade jag om han var upptagen eller
om han kunde ta en bild med mig,
och det kunde han!!! FY FAN VILKEN FIN DRÖM.
börjar nästan tjuta för det var så vacker, fan vad adam e het<3
iallafall tillbaka till verkligheten (boring)
sen åkte alla hem då och nu sitter jag här och tänkte ladda in lite bilder sen
senare glo runt på bloggar,fb osv. vi höres


såhär såg jag ut igår (hahaha)



började med lite mer "seriösa bilder" tsm....



sen gick det helt utför och blev massa fula oseriösa miner...
HAHA har typ 10 styckna till eller mer men dom visar vi inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0