söndag...

god förmiddag! jag var uppe tidigt idag, halv tio. haha måste gå upp så tidigt annars kan
jag inte somna ikväll! iallafall jag har tittat runt lite med det är ju inte så jätte många som
har uppdaterat eftersom det är så tidigt hehe, iallafall idag vet jag inte vad som händer.
bara ta det lugnt. jag måste titta på någon biologigrej som ska vara inlämnad på tisdag
sen annars vet jag inte vad jag ska hitta på? har lust att köpa massa lösgodis,
för jag har inte käkat det på asaa länge! och sen kanske hyra någon film.
dock inge kul att titta själv men ja det blir säkert med sjukling till syster och familjen.
annars har jag klickat hem min skolavslutningklänning nu! hihi lite nervös över att den inte
alls kommer sitta bra eftersom jag beställer den över internet.. får hoppas på det bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0