SORRY

sorry för asa dålig uppdatering men har typ haft datorn avstängd
pga åska, om åskan går kan den slå ner så alla datorer förstörs.. lite onödigt.
iallafall jag har inte haft tid heller ibland oså, så att ja!
i fredags iallafall var det gullsprånget blä.. vet inte om jag fick mvg? eller vg?
isf är jag typ 30 sek-1 min ifrån mvg och det är lite surt.
sen på kvällen grillade jag och syster med massa, trevligt trevligt.
igår iallafall blev det upp tidigt och packa sen åkte vi till loka brunn någonstans vet
inte, typ förbi karlskoga osv blablablaaa där vi skulle fira morfar som fyller 70 år.
jag och helen fick eget rum, fanns bad och spa men jag och helen orkade inte göra
något av det haha! men iallafall, det var chill.
käkade 7-rättersmiddag och efter det ville jag aldrig mer se mat HAHA nej men det kommer
ju i småportioner men endå asa jobbigt att trycka ner allt :s har tagit kort på varenda maträtt!!
HAHAHAHA iallafall laddar upp bilder strax.
så idag blev det upp tidigt igen och käka frukost (as god var den!) sedan drog vi oss hem.
nu är jag hemma och det är så jäkla skönt, fast var gött att komma bort ett dygn också.
senare blir det taco, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0