=)

tja! ville bara berätta att jag lever. haha nej men alltså är i helens rum just nu som är
ute på datorn så tänkte att jag bara skulle skriva ett snabbt litet inlägg för jag vägrar
vara i mitt rum.. den feta spindeln har inte pappa och dom fångat!!!!!!!
om vi inte tar bort den så tänker jag inte sova i mitt rum inatt,
sover i soffan isf och jag skämtar inte haha.
iallafall igår var kvällen jätte bra!
kan berätta mer sen när jag har flyttat min dator från mitt rum haha
typ vi grilla oså hade problem med elden dock men det funka sen,
har massa bilder på att bjuda som jag lägger upp senare, outfit osv.
iallfall typ klockan kvart över fyra på morgonen hände det ngt så jag johanna och linn blev sket i byx..
SÅ JÄVLA LÄSKIGT! iallafall vi somna as sent.
och igår när jag kom hem hade pappa köpt den locktången jag vill ha! :D
så den ska jag också visa senare när jag pallar oså.
jag och helen kommer vara själva hemm från klockan två till senare..
så vi ska umgås och laga taco oså, mysigt! vi hörs



haha becka jag mamma linn och pappa, brikabåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0