:D!

ååh vad härligt väder jag dör, bara det att jag har fått gått runt med äckelmjuksbyxor
hela dagen idag i skolan eftersom jag inte tog med mig något annat att byta om till..
jaja hade music songcontest (för er som inte vet: det är en musiktävling vi har på skolan,
åttor och nior får medverka så får man ta någon låt ex. heaven's on fire som min grupp tog,
sen skriva en egen text till sedan framföra det, alltså själva med trummor,gitarr,sång,dans,
piano ah ni fattar allt.. sen tävlar man, den som framför bästa bidraget vinner
)
ja, vi vann för bästa text. något iallafall, ville vinna så man fick sjunga igen för skit kul ju
men dock vann ju inte vi denna gång som vi gjorde när vi gick i åttan :D
men kändes chill endå vi vann ju något iallafall! kommer bilder nu!
annars hare varit vanlig skoldag men min syster helen klarade körkortet GRATTIS!! :D
(tar det sen ahhaha så mkt nu)  vi grillar ute och ska käka vid poolen idag i detta härliga
sommarväder, så vi ska fira lite att helen klarade körkortet osv.
sen ska jag och helen åka in och köpa glass,redbull osv. hörs!


min grupp! står typ i mitten med ful kjol oså (hahahha)
skulle klä ut oss färgstarkt!



..lite bilder från dagen, orkade inte lägga upp alla!
iallafall fy fan vilken härlig varm sommardag det har varit idag! :D

Kommentarer
Postat av: Oskar :D

Men gerej kvinna ^^ bilden på mig i bussen -.-

2010-05-20 @ 14:54:17
Postat av: linda

tyst med dig mannen! ;)

2010-05-23 @ 21:11:29
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: linda

tyst med dig mannen! ;)

2010-05-23 @ 21:11:29
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0