<3



vart ska jag börja? kanske att jag saknar allt som har med oss att göra?
jag saknar allt vi har gjort.
jag har egentligen 9968476697080874677979 mer bilder
att lägga upp på oss men det får bli dom här.
vad har hänt egentligen? vart tog "vi" vägen?
varför har allt blivit som det blivit? jag saknar allting så otroligt mycket..
första dagen vi alla var och käkade pizza och lekte i
lekparken med simon och gabriel,  när vi var på bygget
 massa gånger klädde ut oss, vi tog 1000 kort på en kväll (förstår dock inte hur vi orkade..)
när vi sminkade oss, när vi hade "fjoritsgänget på bygget",
när vi spelade guitar hero och sjöng singstar, när vi dansade till massa låtar,
när vi bara satt  och smaskade på vårat godis och cocacola medans
vi snackade om alla möjliga saker,  när vi skrattade tills tårarna sprutade,
när vi busade, när vi blev rädda, när vi var uppe tills klockan  4,5,6 på morgonen,
när vi berättade massa  hemligheter för varandra, när vi körde lekar, allt?
vad har hänt med det? jag saknar oss.. jag saknar vi.
jag saknar hur vi hade det förut, vi var så jävla tighta.
tightare än jag vet inte vad..
vi hade det så jävla kul. varenda gång hade vi så jävla kul
och jag var så jävla glad över att ha er, jag kommer ihåg när vi alltid
pratade om massa minnen vi ska få tillsammans,
dom vi skulle skapa och dom som vi har. hur kommer det bli nu?
vi kanske tappar kontakten helt och hållet eftersom
jag och amanda kommer antagligen flytta och vi alla går på olika linjer?
vi har bråkat som fan på sistone men det har lagt ner sig men endå,
massa onödiga skit saker!
fan vad massa saker har kommit i vägen.  jag vet inte hur det kommer bli men
vad jag vet är att vilka minnen jag har med er sen 3 år tillbaka
och dom kommer jag alltid ha med mig, vart jag än är.
trots saker och ting som har hänt kommer jag alltid att älska er,
ni är en av de bästa sakerna som hänt mig
.






Kommentarer
Postat av: johanna

Ååh gud håller med dig i allt :(

Saknar allt nåt så enormt..

Jag vet att vi har sagt så otroligt många gånger att det måste bli som förut, men jag tycker fan vi får ta tag i det och leka nån helg nu!

Allt var så sjukt fint då :(

Älskade Linda, fyfan <3

Du är bland det bästa som hänt mig :)

Och jag menar det!

2010-05-06 @ 20:44:26
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: Amanda

usch, jag gråter nu!

jag saknar det så.. vad hände egentligen?

<3

2010-05-06 @ 20:45:31
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: jojo

:'(

fyfan, saknar detta som fan!

Säger detsamma, kommer alltid att älska er!<3

2010-05-06 @ 20:58:27
URL: http://johannaschill.blogg.se/
Postat av: Linn Wedin

ååååååååååååååh :(((((

fyfan vad jag saknar det där elr, vi hade så jävla kul och nada problemas och hade vi det sa vi exakt allt till varandra. Vill ha tillbaka massa utav det där vi var så jävla bra tsm! Vi måste ta tag i den sista sommaren vi har tsm innan du och amanda flyttar! Sen när ni hälsar på någon gång elr om vi hälsar på er kan vi leka igen!

SAKNAR och jag ÄLSKAR ER alla håårt <3

2010-05-09 @ 11:40:42
URL: http://linnwedinx.blogg.se/
Postat av: linda

ja jag tycker nu att vi måste hitta på någonting nu!!

och denna sommaren ska bli VÅRAN, tillsammans.

vi ska minnas den så jävla hårt och ingenting ska sätta käppar i hjulet för det kan jag säga!

älskar er alla så otroligt <3

2010-05-09 @ 11:47:53
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0