WIHOU

HÄJ. nu är sista dagen avklarad i skolan och nu är det långhelg att se fram emot!
iallafall hade ju nationellt labb fysik dirr på morgonen..
eh fattade ingenting vad jag skulle göra och blev skit nervös,
kände bara "fan detta kmr gå åt helvete.." men sen kom jag på efter ett
tag och det gick rätt så bra! så nu är hela fysiknationella över *puh*
nu sitter jag och taggar inför imorgondagen,
ska bli så himla najs! :D:D
ska strax äta sen funderar på att ut och springa? i don't know om jag kmr orka det...
we'll see
annars ska jag bara chilla och kanske städa min gaderob för det ser förfärligt ut i den!
HAR INGENTING ATT LÄGGA UPP ELLER NGT TYP:D haha inga bilder elr ngt :/


får bli en gammal bild på min från 08! ;) cIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0