(y)



måste bara tipsa er om detta!.. kommer ni ihåg detta jag la upp
förra helgen? hårprodukterna. iallafall den som är på bilden på höger,
den ljusblåa burken som var en inpackning för hår som är slitet och torrt.
jag kan bara säga det: KÖP DEN! om ni vill få ett jävligt bra reslutat.
den heter redken extreme och är så jäääävla bra!
finns dock bara att köpa på frisör salonger, under 500lappen kostar den.
efter att jag slingade mitt hår nu så blev det jätte risigt på sidorna,
ni vet ungefär vid ansiktets form, typ vid pannan.
jag blev skit rädd haha trodde jag skulle tappa allt, så vi letade ju och
köpte denna.. så och jävla bra! det är typ borta nu och har totalt reparerat.
håret har blivit mycket finare också, även så gör den på såna som är brunhåriga
att dom får lite mer ljubrunfärg. kan verkligen tipsa er om den, hur bra som helst!
bästa inpackningen jag varit med om och värt varenda liten krona.
när den tar slut ska jag direkt köpa en ny! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0