BÄÄSTA JAG



tjaa bjuder på en bild sen i fredags med mig sofi och johanna.
fin kväll var det i fredags också. inte träffas vissa på år och dar
känns det som! lite halv tråkigt faktiskt när man känt varandra så länge.
iallafall var i taubes lägenhet sen gick jag och johanna hem till min
4-5 på morgonen tror jag det var.
igår orkade jag inte sitta på datorn alls så var en dag utan dator igår.
hehe, var själv hemma med pappa ett tag.
lagade lite mat och käka chips osv.
kollade även på iron man igår som gick på tv4,
alltså varför har jag aldrig sett den förut?! den var ju skit bra ju,
tyckte jag iallafall.. undra om det finns någon iron man2 ?
för slutet var lite sådär att det kommer finnas en tvåa.
okej lite efter jag kanske e man jaja..
nu är det söndag vilket inte är så jäkla roligt.
sitter iallafall och börjar min dag med smörgåstårta och cocacolaburk.
bra härligt najs great niiiiice gött gott bäst osv

Kommentarer
Postat av: johanna

riktigt bra kväll var det! btw, hur är det med mobilen nu?! puss

2010-11-28 @ 20:27:17
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0