bowling

Igår drog ju jag, helen, becka och agnes iväg och bowla i skövde!
var jätte trevligt och mysigt.
efter det fick vi för oss att det vore ju rätt så roligt att köra laserdome så vi åkte dit
och kollade om det fanns någon tid man kunde spela, men tyvärr var det proppfullt.
så det var lite tråkigt, hade varit jäkligt kul att köra det också =)
men iallafall, vi drog hem och när jag kom hem borstade jag tänderna
och la mig direkt i sängen och tittade tv, var faktiskt trött.
Idag gick jag upp vid halv elva typ, käkade frukost sen gick ut och gick med quai.
Nu sitter jag här som sagt, tvåliters cocacolan ser väldigt lockande ut som står där ute..


såhär såg jag ut igår!
anledningen till varför jag roterade ena bilden var för att den blir så
jäkla lång och stor och kvalitén blir skitdålig! så fick ta den på sidan istället.
sista bilden är la lite skämt också men.. haha



/tack för kvällen tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0