bra onsdagskväll

Hade en väldigt bra onsdagskväll/natt/morgon med roligt folk!
shit vad jag har skrattat, typ hela natten.
var först på bygget jag,helen,agnes och becka sen drog vi till marcus där det var folk,
blev att vi sov kvar där också vilket inte riktigt var meningen men!
hade det jätte roligt :)
som sagt, man har ju inte direkt fått sig någon sömn, ca 2 timmar har jag fått.
när jag och helen kom hem la vi oss vid soffan och satte igång sjöjungfrun 2 men jag
somnade igenom hela filmen typ.. aja det var mysigt.
nu vet jag inte vad jag ska göra, är inte så sugen på något direkt.
vill bara ta det väldigt lugnt just nu.
ha det braoo  /bästastelindaspjuthihelavärldenvavavava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0