det bara e så

åh vad härligt med helg! är glad hihi älskar fredagar också! min favorit dag.
Idag i skolan gick det fort, hade ju sovmorgon som vanligt sen fick jag sluta tidigare.
bara för det var en grej med någon uppgift på sista lektionen =) så det var skönt.
Där efter drog jag till mariestad, åkte med farsan och besikta hästtransporten,
drog sen till odal och efter det in till coop och till sist hämtade vi en halmbal.
"NU skyndar vi oss!!"
eh aha okej varå skynda...
"pappa, varför måste vi skynda oss?"
"för jag vill inte lukta gris kiss och bajs"
"VA sätter det sig i kläderna????!?!"
"jaa, om man står här ute för länge.."
"MEN SKYNDA DIG FÖR FAAN DÅ"
haha. tyckte jag va kul, det va kul när det hända iallafall.. rolig humor ja
iallafall nog om det, har precis käkat potatisgratäng och kött, skit gott.
nu inväntar jag johanna som kommer om ett tag.
vi ska va på bygget tror jag.. snacka och så om allt möjligt :) najs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0