fiiiisit

igår la vi oss vid halv elva sen snackade ett tag osv.
idag ringde väckarklockan på sex.. åh vad härligt.
gick upp och så käkade vi frukost med tända ljus och så, riktigt mysigt och trevligt!
sen började vi fixa oss, tittar ut:nej.
snöstorm.. åka buss ända till skövde och tillbaka? nej.
så jag blir hemma idag med. vill och tänker inte åka med västtrafik till skövde,
speciellt i detta väder.
så nu sitter jag ensam och tittar på disney channel..
sängen låter lockande men jag tänker inte lägga mig ska vara vaken hade jag tänkt.
dock är jag väldigt trött och seg men jag ska nog byta om till mjukis och sedan
brygga varmt kaffe och titta på tv i denna storm och mysa ner mig med filt i soffan.
senare blir det att åka hem till hova.



åååh saknar min tarzanmuff men idag får jag träffa honom hihi
världens bästa kissemiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0