gokväller

kom för ett tag sen ur duschen, tog en verkligen behövd dusch alltså.
hade inte duschat sen i torsdags så att det var niiiice det!
iallafall har hunnit med att sjunga lite på bygget i två timmar och 30 minuter
sen läst alla dom 85 sidorna ur min bok och bloggat om boken som jag skulle.
har dock inte gjort naturkunskapen eller matten.
naturkunskapen skiter jag i, gör imorgon isället.
men matten måste jag nog göra.. dom sidorna jag missade i torsdags
annars ligger jag efter så inte bra.
vi hörs antaligen imorgon, sover hemma ikväll yao sen drar jag till mariestad imorgon.
det är en vecka kvar nu tills helen kommer hem IIIIIH så roligt det ska bli
saknar min fiskorv! grymt mycket också. vääärldens bästa mohihi
go natt på eeeeeeer


bästa syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0