good night

Bra kväll/natt. blev att göra kycklingsallad och käka med tjejerna
sen efter det ah.. vet inte vad jag ska säga. vi gjorde inget speciellt mer än att skratta :)
idag är jag på mindre bra humör.. det är söndag (och det förklarar en hel del)
sen för det andra så åker helen till teneriffa inatt. KUL
för helvete, aja tur att jag har mina tjejer oså.
så är så jävla irriterad just nu, minsta lilla tänder jag till känns det som så käft dom som är irriterande typ.
okej, ska tagga ner lite just nu men är inte på humör.
orkar inte lägga ut några bilder just nu för måste skriva en hel novell (dö dö dö och återligen dö)
sen måste jag göra massa cpfrågor och svara på dom (dör lite till)
sen plugga matte om jag inte glömt matteboken i skolan (dör helt just nu)

Kommentarer
Postat av: johanna

Snuttan då! Vi finns för dig denna svåra tid. Tagga fredag nu FÖRHELVETE!!!:D

2010-11-07 @ 17:20:52
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: Linda

tack pumsan! TAGGAR SOM FAAAN :D!

2010-11-07 @ 17:31:54
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0