haha

satt och pluggade lite naturkunskap precis, haha usch fy fasen vad tråkigt det var
men endå lite roligt samtidigt, liskom alla djur som dyker upp.
höll på och var värsta seriös och plugga så kom ordet "hinnkräfta" upp och en bild på den
så tänkte jag såhär "haha tänk och va en sån" men tänk det egentligen?
simma runt med sina stora antenner och äter växtplankton.
och fan vad ful den är eller också? undra hur den fungerar egentligen och undra hur roligt
det är att vara en sån.. samma som typ pungräka eller något. så fult.
haha nej vet inte vad det är med mig.. kanske drack lite för mycket kaffe känner jag
hehehe nejdå men så är det




tänk och få va en hinnkräfta för en dag HAHAH


/nej nu ska jag ge mig. HAHA hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0