HAR EN SAK Å SÄGA

och det är: stackars mitt hår!! har klippt av allt! skoja hehehehehhehehehehe
nej men synd är det om det.
har duschat två gånger idag.... plus igår kväll också...
hur bra är det då eller för håret?
för jag trivdes inte alls i den där inpackningen för mitt hår var helt kladdigt när man kände
i det (alltså efter man tvättat ur inpackningen) håret såg inte flötigt ut eller så..
men tyckte verkligen inte om det och kunde inte ha kvar det i håret,
vilket ledde till att jag har duschat två gånger idag.
så nu sitter jag som fan och nojar över detta, det suger.
jaja var tvungen håret kändes sliskigt.
sitter nu och tittar tv, mina gratis sms är slut och har typ inga pengar på mobilen.
så att så var det med det.
roligt inlägg men jag var tvungen att berätta, kunde inte hålla det inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0