hehe herregud..

igår kom emelie,frida och moa och hämtade upp mig.
sen drog vi hem till emelie (först hämtade vi first, sen till emelie för mera exakt)
där det typ blev chillkrök, kom lite till folk sen också.
haha ja, det var la trevligt tills slutet. har nog aldrig skrikit och svärt så mycket på en person :o
inte riktigt min stil men ah, man ska inte hacka ner på andra tål jag inte.
nog om det, drog hem lite efter tolv.
vaknade redan vid nio idag.. hehe vet inte vad det var som var med mig!
men idag är det söndag och inte vilken söndag som helst, det är ju farsdag.
hihi, så mamma ska göra tårta snart så blir det att fika och ge lite presenter!
idag ska jag packa väskan,göra en matteuppgift,duscha och sen bara ta det lugnt med familjen.
sen senare idag drar jag till mariestad.. hmmmhm



grattis världens bästa pappa, love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0