hm?

ska jag kanske ta bort denna blogg och göra en ny?
Och skriva mer om vad jag verkligen älskar att göra och sen försöka skriva så
mycket som möjligt om skolan? ta bilder vad vi får göra?
Ni vet med massa sminkningar,hår,hudvård och så vidare?
sen visa er vad jag verkligen tycker om att göra?
mmh jag vet inte riktigt.
skulle vara riktigt skönt att skaffa en helt ny blogg,
försöka få tag på någon som kan göra en riktigt snygg design på min blogg?
vet inte.. vet inte om jag orkar. men skulle vara riktigt kul.
idag förresten har jag börjat med att duscha varannan dag.
stackars alla imorgon :) kommer klaga på hur flötigt mitt hår ser ut att va :)
haha nej men, måste börja duscha varannan dag, alltså mitt hår just nu.
riktigt slitet, men ska klippa mig nu i december iallafall (tack gode guuuuud)
men nu ska jag snart krypa ner och sova, är riktigt trött faktiskt.
det är ju en ny skoldag imorgon också.. ehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0