it's so much better when your mad at me

igår kom johanna och daniel och hämtade upp mig så drog vi till johan och simon
där det var lite annat folk! typ direkt drog vi vidare till ebba där det var lite annat trevligt folk!
Hade en trevlig kväll! Hade typ inte sett alla på 1000 år kändes det som haha
så det var jätte kul att träffa alla igen :)
sen vid ett tiden drog jag och johanna hem.
idag väckte mamma mig ungefär vid halv tolv, gick upp och käkat frukost och inte så mycket mer.
nu ska jag och pappa strax dra in till hova, köpa lussekatter,pepparkaksdeg,cocacola osv
haha ah, jag har ju fått mitt övningskörsbevis nu eller vad man ska säga så nu får jag ut och
övningköra, är nervös över att köra.. har aldrig kört bil i hela mitt liv.
så jag ska testa att bara köra ut till e20 med bilen, lär ju hinna få femhundra kärringstopp eller något.
men så är det, jag lär mig förhoppningsvis.
idag ska jag plugga naturkunskap, har ett skit stort prov på onsdag. tjoho lycka till.
kommer säkert inte plugga endå idag även fast jag säger det men JO jag SKA.
många tog massa bilder igår så förhoppningsvis kan man sno åt sig några här och var haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0