JAGEBÄST

vart precis klar med pluggandet.. ja tog ett tag innan jag verkligen satte igång
och pluggade på roliga naturkunskapen. eller ja, plugga och plugga.
skrev ner massa frågor och läste igenom alla mina anteckningar osv.
känns lite mellan att det är på onsdag och att det är så jäkla mycket.
tyvärr är det ju mitt eget fel att inte plugga tidigare,
men jag är så van vid prov som ligger på fredagar.
ni förstår, jag är en sån som behöver plugga ca en vecka innan ett prov
annars går ingenting in i mitt huvud som sagt.. men får göra så gott jag kan.
idag körde jag bil för första gången! alltså pytteliten bit på grusvägen,
kan säga att jag är ganska stolt! gick faktiskt rätt så bra!
klarade det där med kopplingen och så rätt så bra för att vara absolut första gången.
tänkte "yeees gött fick aldrig kärringstopp, första gången!!" men sen när jag kom upp
på gården fick jag lite panik och skulle bromsa och så, så drog jag inte ut kopplingen så
DET BLEV KÄRRINGSTOPP! fasen vad sur jag blev.
tänkte att jag kunde skryta lite med att jag aldrig fick kärringstopp första gången jag körde.
men icke det inte. varför heter det kärringstopp egentligen? ska nog börja kalla det för gubbstopp
eller något liknanade. snart börjar beck, det ska jag titta på hade jag tänkt.. om den är bra.
sen käkade jag min första lussebulle idag, den var stor och god.
roliga inlägg jag har jag vet jag vet. ska försöka förnya min blogg på något sett.
ny design, komma på roliga saker att skriva om. ELLER BARA HA DEN SÅHÄR SOM DEN ÄR.
aja det var en hare som mötte en annan hare, så pratade dom lite och så sen efter ett tag sa den
ena haren till den andra haren "ah du får hare"
HAHA HEJDÅ



haha hittade en halvgammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0