jahapp då var tisdagen gjord!

skönt att tisdagen är gjord!
skolan var inte speciellt jobbig, var ju spa dag, fick 25 minuters massage.
huvud,nacke och rygg. guuud vad skönt det var för ryggen alltså.
borde få massage oftare tycker jag hehe
iallafall sen ska vi nämna vädret eller? fullt med snö.. jätte kul att åka buss!
käkade på bistro med erica och typ amanda, hon dorg precis när hon fick pizzan.
så hon fick ta med den! hehe men jag och erica satt och mumsade i oss en varsin.
kom på att jag inte hade käkat pizza på ett bra jäkla tag..
sen efter det drog vi till anderssons trafikskola, eller ja först blev det fel surgubbe ehe
men sen kom vi rätt! blev ju handledarkurs i tre timmar.
så nu blir det skicka iväg papprena sen få tillbaka så blir det ut på vägarna!
fast nu är man inte så sugen på det när man tittar ut genom fönstret...
nog om det, nu börjar DH sköönt
ska fortsätta på min cocacola och titta sen blir det gosa ner sig i sängen och sova
vill förövrigt ha helg, inte alls sugen på skola
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0