just hear me out

Sitter och dricker ramlösa... men tycker inte det är gott.
har alltid försök lära mig dricka typ loka,ramlösa och så för det är ju lite nyttigare och bättre
än att dricka massa cocacola jämt, men jag lär mig aldrig?!?! haha försöker iallafall
vilken tråkig dag eller? det ösregnar ute och det finns inte mycket mer att göra än..
BOWLA!  ajemen åker lite efter fyra med helen och plockar upp agnes och becka sen
åker vi till skövde för att bowla, innan ska vi gå lite på elins esplanad och kika runt och ha
det mysigt vi ska ju inte bowla förns vid sju så det blir trevligt..
jag ska äta något också, antaligen mcdonalds igen? fast vet inte? får se :)
ska försöka ta med mig kameran och knäppa några bilder så jag har något roligt att lägga ut haha
annars vet jag inte vad kvällen har att bjuda på.
får se till att hinna hem till DH också, får se om vi gör det.



Jag helen becka och agnes när vi var i Agnes sommarstuga i somras
och grillade och hade det jätte mysigt! och det var typ precis innan vi alla
fyra skulle åka till ullared.. åh vad jag saknar dessa tider =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0