litet kvällsinlägg.

drar in ett litet kvällsinlägg.
klockan står på 18.41 just nu och jag sitter här och dricker kaffe med mjölk och cocacola,
känner att mina tänder njuter av det verkligen :)
kom precis ut ur duschen också, har varit därinne och fräschat upp mig.
tänk om typ inte duschar fanns? och inte shampo,balsam,inpackningar osv..
undra hur vi hade sett ut då! haha konstig tanke.
iallafall är ju hemma, käkade ju som sagt var taco med mamma och pappa.
faaan vad gott det var, ovanligt gott kan jag säga er. underskatta aldrig taco som sagt.
sitter och diggar till black jesus med everlast, den är ju förjävla bra.
vet inte vad jag skriver men ja, kanske lite ovärt men så kan det vara.
förresten någon som har sett pensionärsjävlar? HAHA så jäkla roligt!
älskar det =) så himla bra, satt och titta på massa klipp på youtube igår och satt och asgarva
i min ensamhet, måste sett lite roligt ut =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0