mhm leeeedig..

så skönt att inte vara i skolan just nu! hatar onsdagar också i skolan hihi
jag vaknade lite innan tio,
låg och gosade ett tag och sen gick jag upp och tog mig lite frukost.
satt med frukosten framför disney channel hihi,
nu håller jag på och städar lägenheten lite.
det måste bli lite fräsch känner jag.. diskade precis alltid lika kul.
hade en hel del och diska också, förstår inte riktigt vad jag gör..
det är ju bara jag som är här och ändå är det disk för typ halva sverige känns det som haha
men jag äter ju rätt så mycket/jämt så ah kanske inte så konstigt.
nej nu ska jag fortsätta städa lite och fräscha upp,
johanna schillen kommer som sagt var sen
vid lite efter ett då hon slutat skolan.
hon ska sova här hemma hos mig tills imorgon!
vi ska laga taco så vi ska gå och handla det vid oxen.
även lite efter ett kommer tobias och kollar på min lägenhet en sväng!
hoppas man får bra kritik haha skoja  nej men blir trevligt.
sitter här med flötigt hår också men får bli att duscha ikväll!
känner mig ofräsch just nu haha.. men det får gå.
nej nu ska jag brygga lite kaffe sen fortsätta städa och därefter fixa iordning mig lite.
dom kommer ju trots allt snart haha..


HAHA hittade ett par bilder.. ett tag sen nu va.
fan mobbade bilder endå HAHA

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha shit vad snyggt ;')

2010-11-26 @ 16:03:40
URL: http://linnwedinx.blogg.se/
Postat av: linda

hahaha meenare :)

2010-11-28 @ 11:58:23
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0