monday, ohoo monday

Ny dag, ny vecka. Denna dag var inte så farlig!
Hade inga vanliga lektioner utan hade "stylistdag"
visade SPA vad vi gick för! ;) haha nej men ja vi stylade dom lite och så.
Imorgon ska spa ta hand om oss! ska få massage och så vidare så det ska bli go skoldag imorgon.
börjar nio istället för åtta också så det satt ju inte helt fel.
nej nu måste jag plugga matte, har ju matteprovet imorgon eftersom jag missade det! :(
och har glömt bort typ allting jag jobbat om eftersom det var ett bra tag sen nu..
iallafall sen ska jag nog in och duscha med, orka.
och imorgon ska jag på handledarkurs för att kunna få övningsköra i typ 4-5timmar?
trodde först jag skulle gå dit själv men erica skulle också dit så blev skit glad nu att jag slipper gå själv!
nej nu ska jag plugga matte sen funderar jag på att dra iväg ett sms till taube,
är ju som sagt vädligt ensam utav mig nu dom 4 kommande veckorna för helen aldrig kan komma :(
så har ingen för sig något kan den ju komma till mig eller något!! haha nej men ajaa hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0