monday

Måndag idag då och förövrigt lov.
Har inga alls planer för lovet men tar la dagarna som dom kommer helt enkelt..
idag iallafall beslöt sig jag och helen oss för att dra till skövde och titta lite i affärer.
var trevligt, letade ju inte speciellt efter något och vi åkte ju bara för att ha något att göra typ haha!
men jag hittade iallafall en ögonskugga och en snygg topp.
drog en mcdonalds (jag iallafall) när vi drog hem.
så nu sitter jag här och bara tar det lugnt vilket jag säkert ska göra resten av kvällen för ingenting
lär hända vad jag fattat för hehe.. så jäkla jobbigt att det verkligen blivit mörkare tider nu.
redan mörkt vid fem.. åhh tänk när det redan är mörkt vid typ 3-4 uuuuuusch
finns inte så mycket mer att säga? ha en fortsatt trevlig dag



ögonskugga makeup store 140 kronor





haha ja.. som sagt kan fan inte ta kort på kläder men endå
topp från gina tricot 199 kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0