nyårsklänning.. hmm

sitter och tittar runt lite på nyårsklänning just nu.
haha börjar redan fundera på vad jag ska ha på mig.
men det är så att när det gäller nyår och så vidare är jag alltid ute precis
innan det är nyår, vilket inte ger ett sånt jätte snyggt resultat vad jag har på mig.
så tänkte att jag skulle vara lite smart och redan börja titta nu,
det går ju så fort och poff så är det några dagar innan nyår och man står där med ingenting.
och då brukar det ju inte heller vara så mega enkelt att hitta någon snygg klänning.
i år hade jag tänkt mig att jag är skit sugen på att ha en väldigt mörkblå färgad klänning.
eller kanske vinröd aktig.
jag gillar mörkblåa färger riktigt mycket och skulle vara kul att ha en klänning i sådan färg.
tänkte till mitt ljusa hår också, skulle vara fint.
kanske en mörkblå klänning med one shoulder eller liknande.
mörklila färg skulle vara skit snyggt med.
jaja får kolla vidare och se vad som faller mig i smaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0