oho monday


hehe i skolan idag på hantverkslektionen! lilla nathalie dåååå

iallafall idag var skolan ok, hade ju hantverkslektion hela förmiddagen och
då fick vi lära oss hur man plockar ögonbryn och färgar dom.
så jag färgade och plockade på nathalie!
var lite nervös när jag skulle färga hennes eftersom jag aldrig gjort det förut,
men jag tyckte det blev ett väldigt bra reslutat!
hon plocka bara mina, inte färga.. dom är ju redan så mörka hahaha
hade engelska redovisning idag, gick mellan tyckte jag.. men men
när jag kom hem har jag käkat mat sedan övade jag naturkunskap,
räknade lite matte jag var efter med och sedan läste ur min bok.
känner mig riktigt duktig! nu sitter jag här framför datorn och får typ damp.
den dampar som faaaaaan och det tog typ 45 minuter innan jag fick igång den helt.
JA 45 minuter, sjukt. ska fortsätta kolla runt och så tittar jag på tv med.
disney channel<3 så myyysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0