on the top of the world

Äntligen kom mina sminkborstar! Fick dom idag, heeelt nya.
Har ett i skolan sen fick man beställa hem ett eget PRIVAT borstset, fast man fick ju betala för det.
egentligen fick vi ju ta med våra borstset hem från skolan men eftersom många har glömt dom till skolan när man ska sminka så ah, har dom ändrat på det. men det är skit najs att få ha sitt eget här hemma!
och borstarna är skit bra också.. mina macbilder kanske inte lika bra hehe..
nu till annat: har precis smockat i mig två pannkakor, mums!
måste duscha också för gjorde aldrig det igår haha
men har så jäkla lust att fylla badkaret och ligga där i värmen,
vore såååå gööött men måste tyvärr börja städa nu..
hade tänkt att städa hela lägenheten, den måste ju storstädas minst en gång i veckan så den ska va fräsch :o
damsuga,torka golv,plocka iordning,torka av och så vidare.. segt
fast lägenheten är ju inte så stor och med lite bra musik går det nog bra.
men ska först sticka in i duschen för att dra i en hårinpackning sen börjar jag städa.
imorgon är det torsdag, gött! ska åka hem då också.. hihi sen är det fredag härligt.
härligt med helg.
nej nu ska jag gå och göra någon nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0