onsdag

school today var.. ehm okey.
lång dag men det gick bra endå! På hantverk lärde vi oss hur man gjorde inbakad fläta,
utbakad fläta och fiskbensfläta. Dom tre är grunderna som man ska kunna,
vi har ju börjat hållt på med hår nu också, stylist innebär ju inte bara att sminka hehe
iallafall sen var vi full igång och övade på varsin docka allihop, hehe vad ska jag säga?
hoppas övning ger färdighet för jag vet inte hur många gånger jag försökte få ihop flätorna,
eller ja speciellt fiskbensflätan! herre min skapare säger jag bara haha
vi ska fortsätta öva med det imorgon ett litet tag, för på onsdag nästa vecka har vi det som
"prov" göra alla flätorna och visa för våran stylistlärare, jag är lite nervös över det.. hihi
iallafall sen har dagen rullat på, kom hem vid fyra typ.
Gjorde iordning i lägenheten lite, ni vet damsuga, torka av, slänga soppåsen (<--vet inte hur det stavas)
sen kom mamma lite efter halv fem, vi gick ut och gick en kvälls runda med quai i stan.
efter det stannade vi och köpte med pizza och sallad och mumsade på det när vi kom hem!
nu tar jag det bara lugnt och myser att jag är i mitt lilla hem igen hihi så otroligt skönt
tarzan är alldeles till sig att jag är hemma.. haha dör! så rolig är han! han skuttar runt och har sig.
sen ska han vara mallig och ah gud jaaa, kan inte beskriva men rolig är han med all säkerhet!
oj, rätt så mycket skrivet blev det. roligt att du läste allt :) haha!
imorgon är det torsdag sen fredag, skönt. studiedag på måndag dåå! sitter fint, sitter fint.



gammal bild på mig och sara! saknade tider =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0