önskelista..



Har sett att endel har gjort en önskelista och jag tänkte att jag kanske skulle ta göra en själv.
haha så här är den.
försökte snickra ihop lite som jag gärna skulle vilja ha.
som ni ser är det ju mest typ till skönhet. dvs smink,hårvård osv.
men är inte så intresserad av så mycket annat.
detta är något vad jag önskar mig, kan inte säga att jag vill ha precis aalllt
och allt som jag önskar mig finns heller inte med.
men så är det! något utav detta skulle va kul att få i julklapp iallafall.
nej nu måste jag samla ihop mig och plugga naturkunskap,matte
och läsa hur många sidor som helst i min bok sedan blogga om den (på en skolblogg)
så har mycket att göra ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0