så här går det när det är lite tråkigt

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -  Linda 
När fyller du år? – 18 april
Några utsmyckningar på din kropp? Naveln ehm öronen har jag typ aldrig i längre.
Vilken årstid är bäst? - sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? -att jag skrattar mycket
Vad är du bra på? – vara oseriös? haha nej men vet inte. vara glad kanske
Vem älskar du mest på denna jord? – nära
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – båda två!

Tio frågor om idag.
Vad har du gjort? – har inte riktigt börjat min dag än. bara suttit framför datorn.
Har du varit glad idag? -  ja eller ja jag har inget att va ledsen över.
Har du varit ledsen idag? - nej
Har du gjort något bra idag? – nae, tkr själv att jag var duktig att jag inte la mig och sov igen!
Vad ska du göra nu? – hade tänkt att plugga.
Har du gjort något dåligt idag? – nej
Vad har du ätit idag? - frukost
Har du duschat idag? - nej
Är du trött nu? – inte så jätte..
Vad händer imorgon? – skola och sen andra planer.

Kärlek.
är du tsm med någon?: nej
Har du kysst någon idag? – nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? – ehm, tror det. om jag minns rätt.
När går gränsen vid otrohet? – men jag vet la inte, när man håller på med någon annan.
Är du romantisk? -  hahahahahah tveksamt
Är du svårflörtad? – det vet jag inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Har du någon gång slagit någon? – ja
Har du lekt med någons känslor? – haha vet inte ne tror jag nog inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - 500 samtidigt. neeeeeeeh
Är du en bra flickvän? – det vet jag inte
Vem hånglade du med senast:
Och innan det? :
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? –
Har du varit tillsammans med någon som du sen haft ett KK-förhållande med? - nej
Vad gillar du för stil på killen/tjejen? -  jaharu

Övrigt.
Är du hungrig just nu? - nej inte direkt
Vad är klockan nu? – 10.34
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? – fejjan och bloggen då
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – söndags tror jag! men idag får jag träffa honom :D:D:D:D:D:D




linda spjuth

Kommentarer
Postat av: ....

hejj

kan du lägga ut bilder på din lägenhet? hur den ser ut innuti?

2010-11-25 @ 14:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0