torsdag 11 november

fick sluta rätt så mycket tidigare idag, klockan tio över elva..
ehm ja, orkar inte direkt dra upp anledningen till det osv men nu är det som det är.
imorgon börjar jag fem över halv tio, har svenska och estetisk verksamhet sen slutar jag fem över ett.
värd dag yes.
Just nu sitter jag i lägenheten, har gjort det i en timme ungefär och lite till.
väntar på att mamma ska komma och hämta upp mig men det blir inte förns efter fyra.
ska bli skönt att komma hem. när jag kommer hem ska vi göra taco! mums
har inte ätit det på två veckor CP som fan.
känner att jag har riktigt tråkigt.. men får la fortsätta titta på tvn och knappa på datorn.
sen blir det inget av imorgon heller under tråkiga omständigheter, går vi ju inte heller in på.
känner att jag behöver något uppiggande just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0