hatar rubriker ibland

vad skönt att tänka att det är fredag imorgon, mycket härligare att gå till skolan då.
idag har jag inte gjort något mer direkt än att gå i skolan och åka hem och käka och duscha.
annars så har jag inte gjort något annat typ.. hehe men det är la skönt det också.
vet inte riktigt vad jag ska skriva, känns rätt så onödigt att skriva något alls men endå.
har bestämt mig för att jag måste sluta äta så mycket mcdonalds och så,
har blivit att man gått dit en hel del nu i skolan eftersom det ligger så nära:
och då menar jag MYCKET mcdonalds.. (och massa annat skräpmat också)
sen måste jag dra ner på cocacola.
sen måste jag börja röra på mig mer, sen måste jag börja dricka mer vatten och mjölk.
kanske några nya nyårslöften? fast gillar inte nyårslöften men jaja
sen idag har jag haft världens nackont och har det typ än jätte skönt.
trodde först när jag vaknade med det imorse att jag hade sovit fel eller något för det kan hända,
men tyvärr hade jag fel. tog ipren och gått runt med det hela dagen.
sen är det ju verkligen jätte skönt att åka med jävla cpbussen där busschaufförerna åker galet
(som om det vore deras sista dag i livet) och tvärnitar och har sig, jätte skönt verkligen.
happ så var min dag



ser ut som något på denna bild.. vet inte riktigt vad men
en pungräka eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0